2016. április 11., hétfő

Mérés-értékelés

Kicsit nehéz helyzetben érzem magam, ugyanis az elmúlt két órán nem voltam. Így nem volt egyszerű megcsinálni ezt a feladatot, de végül sikerült. (Még ha eléggé minimalista is lett.)
A tesztet a Redmentával csináltam, itt nézhetitek meg. Tetszett ez a program, egész egyszerűen és gyorsan lehet összeállítani egy feladatsort. Azt hiszem, ezt mindenképp használni fogom a későbbiekben.
Az értékelő táblázatot prezentáció megtartásához készítettem. Nem volt könnyű beskálázni az egyes szempontokat 1-től 5-ig. Ha újra kezdeném, talán már nem is ugyanez jönne ki. Nehéz belőni a határokat. De ezekkel a nehézségekkel sokat fogok találkozni a tanítás során, úgyhogy nem baj, ha elkezdek hozzászokni.

1 megjegyzés :

  1. Az értékelési sablon témájának én is a prezentáció készítést választottam, és számomra sem volt egyszerű feladat. Rengeteg szempont jutott eszembe miközben készítettem és a skálázást is többször át kellett írnom, a végén pedig kénytelen voltam a szempontokból lecsípni párat.
    A kombinatorika teszted nagyon tetszett, kitöltöttem és várom a kiértékelést. :)

    VálaszTörlés