2016. május 10., kedd

Reflexió

A digitális tábláról és digitális tananyagokról készítettünk előadást Edinával. Számomra nagy könnyebbség volt, hogy olyannal dolgozhattam együtt, akit már régről ismertem. Emiatt jól ment a kommunikáció, és végig tudtunk egyeztetni, hogy ki hol tart, és hogyan fog összeállni a végleges anyag.
A témánk érdekes volt, élveztem utánaolvasni ezeknek a dolgoknak. Az interaktív tábla szerintem mindannyiunk fantáziáját izgatja, és a készülés során végre több mindent megtudtam a működéséről.
A Tanárblog készítőitől néztünk oktató videókat. Nagyon jól fel voltak ezek építve: az anyagrészek után gyakorló feladatokkal ellenőrizhettük, hogy mennyi maradt meg az elmondottakból.
Az előadás során kicsit izgultam, ugyanis nehezemre esik sok ember előtt beszélni. (Persze felmerülhet a kérdés, hogy akkor minek megyek tanárnak. Remélem még fejlődök ebben, és a gyerekek előtt már nem lesz gondom ezzel.) Szerintem összességében jól sikerült az óra, bár volt ami nem a tervek szerint alakult. De ez bárkivel előfordulhat, és végül is mindent megoldottunk.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése